Servicii

aplicatia pentru mobil

Aplicatia MyCEZ

Toate detaliile despre contractul tau, istoricul facturilor, consum, plati, oferte noi si alte informatii utile.

E-Factura

Primesti factura pe email in data emiterii. Discount la pretul energiei electrice la activarea acestui serviciu.

info linia cez highlight

Info Linia CEZ - 0251 929

Asistenta specializata la numarul de telefon 0251 929, disponibil de luni pana vineri, intre orele 08:00 - 20:00, pentru informatii comerciale.

Pentru anuntarea deranjamentelor serviciul de call center este disponibil Non Stop.

Multiple modalitati de plata

Modalitatile sunt: Numerar (prin intermediul partenerilor CEZ), transfer bancar, ATM, Direct Debit (se aplica discount la pretul energiei), Internet Banking si Online.

programarea online a vizitelor in centrele de relatii cu clientii

Programare online

Sistem de rezervare prin care poti sa alegi ziua si ora cand doresti sa mergi in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ. Primesti consultant pentru ofertele multiple.

MyCEZ Kiosk

Un instrument care te ajuta sa consulti situatia consumului si a facturilor lunare. Aparatele tip Kiosk sunt disponibile in Centrele de Relatii cu Clientii.

asistentul tau vocal interactiv

IVR Dinamic

Asistentul vocal interactiv (IVR) ofera o multitudine de informatii. Te autentifici la Info Linia CEZ folosind codul de client sau locul de consum.