CEZ Servicii

Cu serviciile CEZ Vanzare, economisesti timp si energie pentru lucrurile care conteaza cu adevarat

  • Toate detaliile despre contractul tau, istoricul facturilor, consum, plati, noi oferte si alte informatii utile despre energie si gaz;
  • Contul tau online poate fi accesat atat de pe site-ul mycez.cezinfo.ro, cat si din aplicatia My CEZ disponibila pe iOS si Android.
  • Primesti factura pe email in data emiterii, si nu mai este nevoie sa astepti curierul;
  • Fiecare factura electronica poate insemna salvarea unui copac;
  • Discount la pretul energiei electrice, la activarea facturii electronice.
E-factura
Multiple modalitati de plata
  • Numerar – prin intermediul partenerialor CEZ
  • Transfer bancar
  • ATM
  • Direct Debit la activarea serviciului beneficiezi de un discount la pretul energiei
  • Internet banking
  • Online
  • Sistem de rezervare prin care poti sa iti alegi ziua si ora cand doresti sa mergi in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ din resedintele de judet;
  • Consultanta cu privire la ofertele, serviciile si relatia cu furnizorul CEZ Vanzare, fara sa mai astepti pentru a obtine informatiile de care ai nevoie.
Programare CRC
My CEZ Kiosk
My CEZ Kiosk

My CEZ Kiosk

  • Cel mai nou instrument lansat de CEZ Vanzare, care te ajuta sa consulti situatia consumului si a facturilor lunare;
  • Aparatele My CEZ Kiosk sunt la dispozitia clientilor care viziteaza Centrele de Relatii cu Clientii CEZ din Craiova, Pitesti si Ramnicu Valcea.
Info Linia CEZ

Info Linia CEZ - 0251 929

  • Asistenta specializata la numarul de telefon 0251 929, disponibil de luni pana vineri, intre orele 08:00 – 20:00, pentru informatii comerciale;
  • Pentru anuntarea deranjamentelor serviciului de call center este disponibil Non Stop.
Info Linia CEZ
IVR Dinamic - asistent vocal interactiv
My CEZ Kiosk

IVR Dinamic - asistent vocal interactiv

  • Acest serviciu ofera acces la informatii despre sold, facturi, plati, situatia contului, istoric de consum, inregistrarea unui deranjament, fara a mai intra in legatura cu un operator;
  • Te autentifici la Info Linia CEZ (0251 929), folosind codul de client sau codul locului de consum si, in functie de ramura selectata, obtii toate informatiile de care ai nevoie.
CEZ Servicii

Cu serviciile CEZ Vanzare, economisesti timp si energie pentru lucrurile care conteaza cu adevarat

  • Toate detaliile despre contractul tau, istoricul facturilor, consum, plati, noi oferte si alte informatii utile despre energie si gaz;
  • Contul tau online poate fi accesat atat de pe site-ul mycez.cezinfo.ro, cat si din aplicatia My CEZ disponibila pe iOS si Android.
  • Primesti factura pe email in data emiterii, si nu mai este nevoie sa astepti curierul;
  • Fiecare factura electronica poate insemna salvarea unui copac;
  • Discount la pretul energiei electrice, la activarea facturii electronice.
  • Numerar – prin intermediul partenerialor CEZ
  • Transfer bancar
  • ATM
  • Direct Debit la activarea serviciului beneficiezi de un discount la pretul energiei
  • Internet banking
  • Online
  • Sistem de rezervare prin care poti sa iti alegi ziua si ora cand doresti sa mergi in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ din resedintele de judet;
  • Consultanta cu privire la ofertele, serviciile si relatia cu furnizorul CEZ Vanzare, fara sa mai astepti pentru a obtine informatiile de care ai nevoie.

My CEZ KioskMy CEZ Kiosk

My CEZ Kiosk
  • Cel mai nou instrument lansat de CEZ Vanzare, care te ajuta sa consulti situatia consumului si a facturilor lunare;
  • Aparatele My CEZ Kiosk sunt la dispozitia clientilor care viziteaza Centrele de Relatii cu Clientii CEZ din Craiova, Pitesti si Ramnicu Valcea.
  • Asistenta specializata la numarul de telefon 0251 929, disponibil de luni pana vineri, intre orele 08:00 – 20:00, pentru informatii comerciale;
  • Pentru anuntarea deranjamentelor serviciului de call center este disponibil Non Stop.

My CEZ KioskIVR Dinamic – asistent vocal interactiv

IVR Dinamic - asistent vocal interactiv
  • Acest serviciu ofera acces la informatii despre sold, facturi, plati, situatia contului, istoric de consum, inregistrarea unui deranjament, fara a mai intra in legatura cu un operator;
  • Te autentifici la Info Linia CEZ (0251 929), folosind codul de client sau codul locului de consum si, in functie de ramura selectata, obtii toate informatiile de care ai nevoie.