Rezervare Online in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ

In contextul epidemiologic actual, programul de lucru cu publicul al Centrelor de Relatii cu Clientii este suspendat. Ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra, prin contul online My CEZ, prin webchat-ul activ pe www.cezinfo.ro, sau la Info Linia CEZ – 0251 929.

Punem la dispozitia dumneavoastra sistemul de rezervare prin care puteti sa va alegeti ziua si ora cand doriti sa mergeti in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ din resedintele de judet: CRC Alexandria, CRC Craiova, CRC Drobeta Turnu Severin, CRC Pitesti, CRC Ramnicu Valcea, CRC Slatina, CRC Targu Jiu.

Astfel, veti primi consultanta cu privire la ofertele, serviciile si relatia cu furnizorul dumneavoastra, CEZ Vanzare, fara sa mai asteptati pentru a obtine informatiile de care aveti nevoie.

Urmati pasii de mai jos pentru rezervare. Veti primi ulterior prin e-mail un cod pe care trebuie sa il aveti la dumneavoastra si sa il introduceti in terminalul de eliberare bonuri de ordine din Centrul de Relatii cu Clientii, la momentul vizitei.

Rezervare Online in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ

In contextul epidemiologic actual, programul de lucru cu publicul al Centrelor de Relatii cu Clientii este suspendat. Ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra, prin contul online My CEZ, prin webchat-ul activ pe www.cezinfo.ro, sau la Info Linia CEZ – 0251 929.

Punem la dispozitia dumneavoastra sistemul de rezervare prin care puteti sa va alegeti ziua si ora cand doriti sa mergeti in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ din resedintele de judet: CRC Alexandria, CRC Craiova, CRC Drobeta Turnu Severin, CRC Pitesti, CRC Ramnicu Valcea, CRC Slatina, CRC Targu Jiu.

Astfel, veti primi consultanta cu privire la ofertele, serviciile si relatia cu furnizorul dumneavoastra, CEZ Vanzare, fara sa mai asteptati pentru a obtine informatiile de care aveti nevoie.

Urmati pasii de mai jos pentru rezervare. Veti primi ulterior prin e-mail un cod pe care trebuie sa il aveti la dumneavoastra si sa il introduceti in terminalul de eliberare bonuri de ordine din Centrul de Relatii cu Clientii, la momentul vizitei.