
Parerea dumneavoastra conteaza!
CEZ Vanzare, prin initiativele sale, urmareste sa inteleaga nevoile dumneavoastra si sa va ofere servicii personalizate si o experienta memorabila la fiecare interactiune.
De aceea, incepand din luna iulie 2017, introducem un sistem elaborat de cercetare de piata si de masurare a gradului de loialitate a clientilor nostri – Net Promoter Score (NPS)*. Astfel, vom afla ce putem imbunatati in oferta noastra, incat sa se potriveasca perfect nevoilor dumneavoastra.
Vom incepe prin transmiterea unui chestionar catre o parte dintre clientii CEZ Vanzare, pe adresa de e-mail oferita pentru comunicarea cu noi. Chestionarul este conceput sa va ofere libertate totala sa ne acordati calificative si sa ne ajutati sa identificam principalele situatii problematice sau puncte forte pe care le-ati intalnit in relatia cu noi.
Daca va aflati printre cei care vor primi din 18 iulie acest chestionar, va invitam sa alocati nu mai mult de 4 minute pentru completarea lui. Parerea dumneavoastra este esentiala pentru a va putea oferi cele mai bune servicii si o vom transpune in strategiile si actiunile noastre urmatoare.
Cum functioneaza sistemul Net Promoter Score?
- Se bazeaza pe completarea unui chestionar de catre clienti, pentru a obtine feedback in legatura cu produsele si serviciile oferite de CEZ Vanzare, precum si probabilitatea ca acestia sa le recomande mai departe prietenilor sau colegilor lor
- Chestionarul contine cateva intrebari simple, trimise pe e-mail clientilor, de cel mult doua ori pe an;
- Intrebarea principala este: “In ce masura ati recomanda CEZ Vanzare unui prieten, coleg sau partener?”, punctata cu raspunsuri de la 1 – deloc – la 10 – in foarte mare masura, iar rezultatele chestionarului sunt folosite pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite, dar si pentru stabilirea unor actiuni de cercetare mai amanuntite pe subiecte punctuale;
- Implementarea Net Promoter Score se va face la nivelul Grupului CEZ in Romania.
*Net Promoter, Net Promoter Score si NPS sunt marci inregistrate ale Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc., si Fred Reichheld