Cum poti transmite rapid un deranjament?

Cum poti transmite rapid un deranjament?

CEZ Vanzare a pus la dispozitia clientilor sai o solutie simplificata pentru a anunta un deranjament. Clientii din zona Olteniei au posibilitatea sa inregistreze un deranjament fara a mai intra in contact cu un operator.

Care sunt situatiile in care poti avea nevoie sa anunti un deranjament? 

  • in cazul intreruperilor in alimentarea cu energie electrica;
  • cand te confrunti cu fluctuatii de tensiune;
  • cand este nevoie sa fie intrerupta urgent tensiunea.

Ce iti trebuie pentru a inregistra un deranjament?

Pe langa un numar de telefon valid, iti este necesar codul locului de consum, care incepe cu cifrele „005” si este format din 10 cifre. Acesta poate fi regasit pe factura de energie electrica:

  • pe prima pagina a facturii, in partea dreapta, alaturi de datele tale de identificare (nume, adresa, date bancare);
  • in prima fraza de pe a doua pagina a facturii de energie electrica.

Iata ce trebuie sa faci:

  • apeleaza Info Linia CEZ, la numarul unic 0251 929;
  • tasteaza 1 pentru a selecta energie electrica;
  • tasteaza 1 pentru anuntare deranjamente;
  • tasteaza 2 pentru a fi transferat catre primul operator disponibil;
  • Dupa 20 de secunde de asteptare, in cazul in care toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri telefonice, dupa mesajul specific, se selecteaza pentru lipsa tensiune la locul de consum sau pentru lipsa de tensiune in toata zona;
  • Tasteaza codul locului de consum;
  • Introdu numarul de telefon (acesta trebuie sa aiba 10 cifre).

Daca ai nevoie de alte clarificari, cere informatii direct la Info Linia CEZ 0251 929 sau la cel mai apropiat Centru de Relatii cu Clientii CEZ.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn