Portalul de eficienta

CEZ Vanzare si-a lansat portofoliul de produse la nivel national

CEZ Vanzare si-a lansat portofoliul de produse la nivel national

Oare Energia Electrica si Gazul Natural pot fi intruchipate? CEZ Vanzare a acceptat provocarea.

CEZ Vanzare a lansat prima campanie prin care isi promoveaza produsele din portofoliu la nivel national. Campania este o invitatie adresata clientilor de a patrunde in culisele crearii ofertelor inspirate de nevoile acestora.

Starurile campaniei sunt doua personaje simpatice care intruchipeaza Energia Electrica si Gazul Natural, cu personalitati diferite, dar care se completeaza de minune. Mascota Energiei este tanara, energica si vesela. Este curioasa, intelege repede care sunt asteptarile clientului si se adapteaza pe nevoile acestuia. Gazul este inteleptul, atotstiutorul si chiar daca se misca mai greoi, este foarte puternic si priceput.

In prima lui aparitie, personajul Energiei Electrice prezinta publicului larg oferta CEZ Rezidential, care tine cont de preferintele clientului, cu pret fix garantat pe toata durata contractului si cel mai simplu tarif pe produs.

Personajul Gazului Natural a ales sa prezinte oferta CEZ Gaz, dedicata in special antreprenorilor, care au nevoie de cele mai bune solutii pentru afacerea lor – negocierea unui discount si posibilitatea de a alege din  6 tarife.

Haideti sa faceti cunostinta cu cele doua personaje simpatice, urmarind spoturile campaniei aici:

Mai multe detalii despre ofertele CEZ Vanzare poti afla aici sau la Info Linia CEZ, 0251 929.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn