Biblioteca de energie, premiata la SABRE AWARDS 2017

Proiectul lansat de CEZ Vanzare si Rogalski Damaschin Public Relations, Biblioteca de energie, a castigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani, in cadrul uneia dintre cele mai valoroase competitii europene de relatii publice.
Campania Biblioteca de Energie a fost desemnata marele castigator la ceremonia de premiere desfasurata la Londra, din cei cinci finalisti proveniti din toata regiunea. Recunoasterea este cu atat mai valoroasa cu cat CEZ Vanzare a fost singura companie romaneasca din domeniul energetic nominalizata la SABRE Awards EMEA. In competitie au fost inscrise peste 2.400 de campanii, iar finalistii SABRE Awards EMEA 2017 au fost selectati de un juriu format din 40 de lideri recunoscuti ai industriei de comunicare.
„Primim aceasta distinctie internationala cu multa satisfactie si o impartasim cu clientii nostri, sursa noastra inepuizabila de inspiratie. Aprecierea prestigiosului juriu de la SABRE Awards EMEA ne motiveaza sa dam tot ce avem mai bun pentru ca noi credem ca energia cea mai valoroasa vine de la oameni.” a declarat Martin Zmelik, Country Manager Grupul CEZ in Romania.
Despre campanie
Sub sloganul „Transforma hartia in energie”, campania Biblioteca de Energie a fost dezvoltata impreuna cu agentia Rogalski Damaschin PR din decembrie 2015 si a avut ca sursa de inspiratie povestea lui Vasile Tiucsan, un nevazator de 45 de ani din Mehedinti care a ales sa se aboneze la factura electronica de la CEZ Vanzare pentru furnizarea energiei electrice.
CEZ a lansat invitatia tuturor clientilor sai de a renunta la facturile clasice in favoarea celor in varianta electronica. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonati la E-factura CEZ Vanzare, compania a donat cate 1 leu in scopul facilitarii accesului la cultura al persoanelor cu deficiente de vedere din Romania.