Ce este E-factura CEZ Vânzare?
E-factura CEZ Vânzare este serviciul creat special pentru tine, prin care este asigurat procesul de trasmitere-recepţie a facturii curente CEZ Vânzare, folosind poșta electronică (pe adresa de e-mail), în format PDF.
Odată ce ai aderat la acest serviciu, nu vei mai primi factura curentă CEZ Vânzare pe suport hârtie. Vei putea reveni oricând la primirea facturii tiparită pe suport hârtie, fără costuri suplimentare.
Aderarea la E-factura CEZ Vânzare, modificarea adresei de e-mail a destinatarului și reactivarea opţiunii de primire a facturii pe suport de hârtie se va realiza dacă vom primi solicitarea ta în acest sens cu cel puţin 20 de zile înainte de începerea perioadei de facturare.
Atentie! Pentru orice altă factură emisă către tine de altă entitate a Grupului CEZ în România, se vor folosi canalele tradiţionale de transmitere (poşta, respectiv Centrele de Relaţii cu Clienţii).
Care sunt principalele beneficii ale serviciului E-factura?
În zilele noastre, suntem conectați la digitalizare și o integrăm în viața de zi cu zi, pentru confortul propriu, utilizând internetul. De aceea, am inclus în E-factura CEZ Vânzare tot ceea ce este necesar pentru a răspunde cât mai bine acestei tendinţe, rezultând astfel un set de beneficii ale noului serviciu, dintre care cele mai importante sunt:
- Accesul în timp real la informaţii – Vizualizarea rapidă a facturii pe adresa de e-mail.
- Reducerea duratei de transmitere – recepţie a facturii – scăderea timpului de distribuire fizică a facturii la minim şi oferirea posibilităţii de rezolvare a oricărei neconcordanţe, în cel mai scurt timp.
- Rapiditate în luarea deciziei – odată ce factura ţi-a fost comunicată ai posibilitatea luării deciziei de efectuare a plăţii în acel moment sau conform termenului de plată agreat prin contract, ţinând cont de disponibilităţile tale financiare.
- Gratuitatea serviciului – CEZ Vânzare nu percepe niciun cost suplimentar la factura pentru acest nou serviciu.
- Arhivarea electronică a facturilor cu impact minim asupra mediului – posibilitatea de gestionare numai electronică a facturilor (fără a utiliza hârtia ca suport) şi protejare astfel, a mediul înconjurător.
Ce trebuie să faci?
- Completează cererea de aderare la serviciu E-factura cu date tale personale şi de identificare a calităţii de titular de contract CEZ Vânzare (cod client).
- Menţionează în cererea de aderare adresa ta validă de email.
Atenţie! În caz de eroare CEZ Vânzare nu poate fi responsabilă de netransmiterea facturii. - Notifică-ne de fiecare dată când intervin modificări legate de adresa ta de email.
- Verifică-ţi periodic email-ul pentru a urmării primirea facturii curente şi a notificărilor noastre.
Atenţie! Asigură-te permanent că ai spaţiu suficient în căsuţa de email pentru primirea corespondenţei. Factura se consideră primită în momentul în care CEZ Vânzare transmite email-ul ce are ataşat un exemplar al acesteia.
Obligativitatea de plată a facturii curente emisă de CEZ Vânzare este independentă de vizualizarea sau nu a facturii și/sau email-ului.
Ce vom face noi?
- Vom analiza cererea ta de aderare la E-factura CEZ Vânzare.
- Îţi vom activa E-factura CEZ Vânzare, dacă sunt îndeplinte toate condiţiile de aderare menţionate mai sus.
- Îţi vom trimite periodic (la data emiterii facturii) un email de notificare ce va conţine factura curentă, în format electronic, la adresa de email specificată de tine în cererea de aderare.
Atenţie! CEZ Vânzare nu poate fi trasă la răspundere de utilizarea defectuoasă a serviciului în sensul în care clientul furnizează unei alte persoane informatiile primite. Este datoria clientului să se protejeze şi să nu comunice unei terţe persoane, pentru nici un motiv, informaţiile pe care le primește.